Wat doet KLNT?

KLNT levert diverse diensten die uw organisatie ondersteunen bij klantgedreven innovatie!

Veel organisaties realiseren zich dat zij voor duurzame groei de klant centraal moeten stellen, maar worstelen met de vraag hoe. Er is maar één manier om de klant écht centraal te stellen: betrek hem letterlijk bij het ontwikkelen van uw product, dienst, beleid en/of organisatie. Door een duurzame relatie met de klant aan te gaan in meerdere fases van de ontwikkeling van uw organisatie verbetert de klanttevredenheid- en loyaliteit, medewerkertevredenheid en bedrijfsresultaat significant!

KLNT levert specifieke dienstverlening die dit mogelijk maakt!

Deze dienstverlening bestaat uit 3 stappen:

Stappenplan voor klantgedreven innovatie    Contextonderzoek      Co-creatie    Conceptontwikkeling

Naast het leveren van bovenstaande diensten is Marius Woldberg veel gevraagd co-creatie spreker. Klik hier voor meer informatie over Marius Woldberg als co-creatie spreker!

Marius Woldberg deelt verder graag z’n kennis en ervaring op gebied van klantgedreven innovatie en adviseert op ad-hoc en abonnementsbasis regelmatig ondernemers en directies. Lees hier meer over Marius Woldberg als sparringpartner!